N-VA Heuvelland juicht toeristische investering toe

Op 27 juli 2016, over deze onderwerpen: Cultuur, Toerisme
Minister van toerisme

N-VA Heuvelland is verheugd met de financiële steun die Vlaams minister van Toerisme Ben Weyts toekent aan vakantiewoning 4 windenhof,  gastenkamer 't Heuvelhof en hostellerie Kemmelberg. “Dankzij deze hefboominvestering wordt het toeristisch aanbod in Heuvelland structureel versterkt”, zegt Etienne Cloet van N-VA Heuvelland. “De hele lokale economie zal hier mee de vruchten van plukken”.

Vlaams minister van Toerisme Ben Weyts investeert via Toerisme Vlaanderen in de verdere verbetering van het logiesaanbod. Weyts wil Vlaanderen versterken en promoten als een kwaliteitsvolle vakantiebestemming, waar jong en oud kan komen genieten van een deugddoende vakantie.

De gelukkige logies kunnen samen rekenen op een financiële impuls van bijna 26000 euro. Dankzij dat gerichte steuntje in de rug kunnen de uitbaters werk maken van structurele verbeteringen.  “Heuvelland wordt dankzij deze investering nog wat mooier en aantrekkelijker voor bezoekers”, zegt Etienne Cloet van N-VA Heuvelland. “Als de werken eenmaal voltooid zijn, zal Heuvelland een nog breder publiek warm kunnen maken voor een verblijf”.

N-VA benadrukt dat heel Heuvelland mee zal kunnen genieten van de investering. “Elke gast is een bezoeker van onze gemeente, een klant van onze handelszaken, een sponsor van onze horeca”, zegt Etienne Cloet. “Dit is een hefboominvestering die de hele lokale economie onrechtstreeks ten goede komt”.